Door het bedenken van persoonlijke leerdoelen en verbeterpunten en daar op een later moment te reflecteren, voldoet dit onderdeel aan:
Learning outcome 6: Personal leadership
You methodically reflect on your professional identity and personal development.
Op basis van de vorige semesters ben ik intussen zeer op de hoogte van mijn talenten en valkuilen. De grootste valkuil voor mij is assertief zijn en proactief initiatief nemen. Elk semester breng ik hier verbetering aan, maar voor het afstuderen is initiatief nemen cruciaal. Op basis van deze realisatie heb ik de leerdoelen opgesteld.
Een betere designer en developer worden betekent ook een professionelere houding en betere communicatie, iets dat voor mij af en toe lastig is. Om dit te verbeteren heb ik een aantal leerdoelen opgesteld.
Als eerste leerdoel wil ik op een professionelere manier een stage zoeken. De vorige stage heb ik pas last minute gevonden, iets dat me weinig keuze gaf qua bedrijf. Concreet wil ik dit semester maximaal twee maanden na de start van het semester een bedrijf hebben gevonden waar ik de afstudeerstage zeker kan doen. Zo heb ik ruim de keuze, en hoef ik niet gestrest te zijn tijdens de zoektocht naar een stage.
Ook wil ik initiatief nemen nog beter doen dan voorgaande semesters. Initiatief nemen is altijd lastig geweest, voornamelijk omdat ik liever om de achtergrond werk. Hoewel ik hierin flink verbeterd ben sinds het begin van de opleiding, wil ik dit voor aanvang van mijn stage maximaal verbeteren.
Heeft u vragen? Vul dit contactformulier in en ik laat u zo snel mogelijk iets weten!
Do you have questions or just want to have a coffee, feel free to leave a message!